۱۳۹۷/۰۴/۲۱

حادثه دلخراشی دیگر در جاده‌ها: این بار در سنندج!

چکیده :دیشب در اثر تصادف تانکر سوخت با یک اتوبوس مسافربری در سنندج در استان کردستان که به سمت تهران حرکت می‌کرد دست کم ۱۵ نفر کشته...

دیشب در اثر تصادف تانکر سوخت با یک اتوبوس مسافربری در سنندج در استان کردستان که به سمت تهران حرکت می‌کرد دست کم ۱۵ نفر کشته شدند.
به گزارش ایسنا، به گفته سرهنگ رمضان نادری، فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی سنندج « تانکر سوخت از بلوار دکتر حسینی سنندج در حرکت بوده که با اتوبوسی که از ترمینال خارج شده است، برخورد می کند.»
صالح زندی، معاون عملیات سازمان آتش نشانی شهر سنندج، با اشاره به این که ۱۸ هزار لیتر مواد سوختی در این حادثه سوخت، گفت:« ۱۳ جسد تحویل نیرو های اورژانس داده شد که ۱۲ نفر آن مربوط به اتوبوس و یک نفر آن مربوط به نفت کش است.»
به گفته شاهدان عینی، «فاجعه بسیار عمیق بوده و چندین خودروی سواری نیز دچار حادثه شده‌اند.» اتوبوس مسافربری متعلق به شرکت «دیدار سیر گیتی‌» بوده است.
به گزارش ایرنا، اجساد جانباختگان حادثه سنندج قابل شناسایی نیستند.  مدیرکل روابط عمومی استانداری کردستان در این باره گفت: به دلیل شدت سوختگی اجساد جانباختگان تصادف رانندگی تانکر سوخت رسان با اتوبوس مسافربری قابل شناسایی نیست و پزشکی قانونی باید هویت ها را مشخص کند.
در دو روز گذشته، این دومین مورد از آتش‌سوزی اتوبوس در سنندج است. این حادثه هم نیمه‌شب سه‌شنبه اتفاق افتاد که متاسفانه تجمع گسترده مردم در محل حادثه، عملیات امدادرسانی را با مشکل مواجه کرده‌بود.
به گزارش فارس سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران نیز اعلام کرد که تانکر نفتکش، حامل نفت کرکوک عراق بود که به سمت پالایشگاه کرمانشاه در حرکت بود که با اتوبوس مسافربری در سنندج برخورد کرد.
بر اثر این حادثه در شهر سنندج سه روز در استان کردستان عزای عمومی اعلام شد.
همچنین به‌ گزارش جماران هم‌زمان با آتش‌سوزی اتوبوس در پایانه مسافری مشهد، با تحریک رسانه‌هایی که جماران «فیک‌نیوز»شان خوانده، گروهی از حاضران در صحنه تصادف، به سمت نیروهای امدادی و انتظامی حمله کرده‌اند و و مانع امدادرسانی شدند
به‌نوشته جماران، در این درگیری‌ها، مهاجمان از سنگ و چوب استفاده‌کرده‌اند . تعدادی از خودروهای دولتی صدمات جدی دیده‌اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر